در حاليكه تعداد زيادي سايت و وبلاگ در اينترنت بر سر حضور در رتبههاي بالاتر نتايج موتورهاي جستجوگر رقابت ميكنند، كسب جايگاههاي بالا در جستجوگرها كار سخت و دشواري است و زماني ميتوان در اين امر موفق شد كه صاحب آن سايت يا وبلاگ از نحوهي امتيازدهي يك موتور جستجوگر آگاه باشد و خود را با اين اصول سئو هماهنگ كند. معيار گوگل براي اين ارزيابي «رنكينگ» ناميده ميشود. لينكها، مطالب و اعتبار يك سايت نزد ديگر صفحات اينترنت از عوامل تاثيرگذار روي اين ارزيابي ميباشد. اين ارزيابي هيچگاه ثابت نخواهد ماند. گوگل هر چند وقت يك بار در اينترنت به گشت و گذار پرداخته و پس از ارزيابي سايتها رنك آنها را كم و زياد ميكند.
آشنايي با الگوريتمهاي گوگلنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 16
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی